Tohatsu MFS25D S – 25pk buitenboord motor

Prijs: € 4.499,-

Tohatsu MFS25D S

De Tohatsu MFS25D S is ontworpen voor een breed scala aan boottoepassingen, zoals opblaasbaar, RIB, aluminium vissen, FRP en/of ponton. De MFS25D is verkrijgbaar in een breed scala aan opties en voldoet aan elke configuratie die u nodig heeft voor uw boot.

We hebben het laagste gewicht in zijn klasse bereikt en de betrouwbaarheid verbeterd, zonder in te leveren op prestaties. Tohatsu streeft naar een slimmere en spannendere vaarervaring.

Tohatsu MFS25D S

Het ontwerp van de nieuwe MFS25 / 30 is in lijn met die van het gestroomlijnde model MFS 40A / SOA. Tohatsu streeft naar een goed presenteren een gebruiksvriendelijke motor. Nieuwe functies zoals: de variabele stationair toerental, aan de voorzijde gemonteerde schakelhendel en waterspoel systeem zorgen voor een rustige en stabiel varende buitenboordmotor die tevens snel en eenvoudig te reinigen is na gebruik in zout water. De nieuw geoptimaliseerde tandwielverhouding (26:12 / 2.17) zorgt voor meer vermogen en koppel en leidt tot de snelste topsnelheid onder 25/30 pk viertaktmotoren. Deze prestatie leidt ook tot een brandstofbesparing en een ruimer toepassingsgebied dan andere merken.

Specificaties Tohatsu MFS25D S

  • Gewicht: 71.5 kg
  • Vermogen: 25pk / 18.4 kW
  • Aantal cilinders: 3
  • Toerenbereik bij vol gas: 5000-6000 rpm
  • Brandstofverbruik bij vol gas: 8.8 liter per uur
  • Boring X Slag: 61×60
  • Inhoud: 526 cm³
  • Koelsysteem: Waterkoeling
  • Ontstekingssysteem: Elektrisch
  • Brandstof: Euro loodvrij 95
  • Starter: Hand of elektrisch
  • Brandstoftank: Extern 25 liter
  • Emissienorm: EU

Voordelen Tohatsu MFS25D S

De Tohatsu MFS25D S is ontworpen met bewezen technologie met oa een moderne crossflow cilinderkop voor een efficiënte verbranding. De motor heeft een makkelijk bereikbaar oliefilter voor eenvoudige vervanging. Door het grotere capaciteit van het oliereservoir, bent u verzekerd van een optimale smering. Het tuned inlaatsysteem zorgt voor betere koude starts en de Ultra Low-uitstoot is U.S. EPA en CARB goedgekeurd.

Eenvoudige en veilige bediening

  • Elektronische brandstof injectie.
  • De eerste EFI 4-takt buitenboordmotor die zonder accu handmatig te starten is!
  • CDI ontsteking voor makkelijker starten van de motor, een snellere gasrespons en soepeler trollen.
  • Verstelbare stuurfrictie voor het verminderen van stuurkracht.
  • Grote dynamo en gelijkrichter voor opladen van de accu.
  • Aan de voorzijde gemonteerde schakelhendel.
  • Afstandsbediening modellen beschikbaar.
  • Trim instellingen, 6 posities + Power trim & tilt. (model afhankelijk)
  • Multi-Function Tiller HandIe. (Optioneel)
  • Optioneel afstandsbediening. (bij afstandsbediende modellen)
  • Variabele Stationair Controle (850, 950, 1050 r/min).

Gebruiksgemak en betrouwbaarheid

  • Uitlaat via de schroef voor een stillere buitenboordmotor.
  • Thermostaat gestuurd koelsysteem voor een gecontroleerde motortemperatuur.
  • RVS waterpomp behuizing voor uitstekende duurzaamheid.
  • Hoogwaardige aluminiumlegeringdit biedt de ultieme bescherming tegen corrosie.
  • Zink coating op interne water passages voor een superieure weerstand tegen corrosie.
  • Externe 25 liter brandstoftank met motoraansluiting en de slang.
  • Aluminiumschroef.
  • Decompressie mogelijkheid om de buitenboordmotor met de hand de starten.

De waarschuwings- en veiligheidssystemen bestaan uit: lage oliedruk indicator (optisch en akoestisch), oververhitting waarschuwing (akoestisch), toerenbegrenzer, dodemanskoord (een essentiële functie die standaard zit op alle Tohatsu buitenboordmotoren), startbeveiliging (alleen te starten bij neutrale positie versnelling) en een toerenbegrenzer.